Home Discussions Lore
We're making some changes thanks to the feedback received from the PTB. For more details, click here.
Dead by Daylight will undergo scheduled maintenance at 5PM EDT today. This maintenance is expected to last about 30 minutes. During this time, all game services will be unavailable. Thank you

Is David King gay ?

124

Answers

  • VolfawottVolfawott Member Posts: 3,008

    I think it's Feng Min could be another reason why she became the black sheep of her family. So quickly.

  • Mikey4HireMikey4Hire Member Posts: 264

    It most definitely would be dwight, maybe Jake or yui too.

  • AshleyWBAshleyWB Member Posts: 3,998

    When they said David king was dead hard it didn't clarify if it was because he caught the eye of another man. Probably a hex totem.

  • Reaper_xxReaper_xx Member Posts: 173

    Would be cool if David and Dwight was in a relationship though.

  • The_HordeThe_Horde Member Posts: 83

    I don't know if he's gay, but he sure is thicc.

  • WRussoWWRussoW Member Posts: 715

    I can't believe this thread goes on.

  • dfrenchieedfrenchiee Member Posts: 325

    I personally don't see David as gay tbh

    I like to think that Jake and Dwight are tho lel 😳

  • CLAUDETTEINABUSHCLAUDETTEINABUSH Member Posts: 1,500

    If he's gay I'm gay

  • VoodooChildVoodooChild Member Posts: 319

    People get so offended lol. Look at these pages of comments like "I DONT CARE BUT THEY BETTER NOT MAKE ANYONE GAY THEY SHOULDNT EVEN CREATE ANY MORE LORE !!!!"

    Like that's not how this person said it but its what they all mean. When IDGAF I dont feel the need to express the fact that IDGAF about said thing everytime its brought up anywhere at anytime

    Now it is for this reason that I infact do GAF if David is gay. I hope he is, for the sole reason that people care so much lol. Like tf yall care for tbh, they could make Adam gay with his little ken doll outfit and it would not change anything. They could release official artwork, and entire CG trailer of Ghostface sucking someone off and taking a load to the face and it would not affect my playing habits one bit. And Meg is already gay, you in denial if you dont think so lol. She got cornrows come on now

    Why do yall get so mad? What the gays even done to you? They gave us Queen and Tyler the creator man. I know they gave us Young thug too but no group is perfect, thugga aint no reason to try to exclude them from everything lol

  • PigMainClaudettePigMainClaudette Member Posts: 2,503

    Have you ever had someone shove their agenda in your face constantly, for a topic that you don't care about? Have you ever been yelled at and persecuted for trying to remove yourself from a conversation that doesn't affect you? Have you been told how to THINK or SPEAK because you might offend someone that you may never interract with?


    Does it affect the story? Is it a necessary detail for character development at all? The way I see it, Borderlands has done the best form of represention. It is mentioned off-hand, and it is left alone.


    As for people like Freddy Mercury, I look at him as a musician and a performer first. As far as I can tell, one group member's sexuality does not affect the quality of the band's music.



    For issues like this, I am neutral until people try to get me to go one way or the other, then I go against them. You are forcing me towards "against" with your little speal there.

    Do not bother tagging or mentioning me again on topics like this until you know my story.

  • themirrortwinthemirrortwin Member Posts: 178

    I just want David to be happy (as happy as you can be in that realm), whether it means he gets with Jane (those hips don't lie) or Dwight, it doesn't matter!

  • VoodooChildVoodooChild Member Posts: 319
    edited February 6

    "You dont know my story, you dont know what the gays have done to me. I DONT care about gays but everytime I say something homophobic, I get called out on it! I Dont even care! I just dont wont their beliefs shoved down my throat, if they HAVE to make someone gay they could at least hide it!!!"

    Funny thing about that last part, if it wasn't for this convo youd be pissed about that too lol. Just like Overwatch! You just used that as an argument because youre mad.....about boys liking penis.

    Look man, homophobes are a pretty big meme because oh how absurd it is, but PLEASE if you got a story about a gang of gays like jumping your or some [BAD WORD] I want to hear it. Maybe you had some reverse religious upbringing where you were adopted by a gay couple and they just wouldn't accept you for who you are, a straight Christian. Please help me see your point of view lol


    Also I likw how you implied that Queen didn't suck because they weren't ALL gay lol. Like what 😂

    Actually I just read that little message at the end! "I DONT HATE BLACKS UNLESS YOU TRY TO CONVINCE ME NOT TO HATE THEM! THEN IM PUTTING ON THE HOOD!" Man you funny but actually from reading that I get the sense a certain orange man that said that DBD causes mass shootings got in your head. [BAD WORD] like that cant be helped, we got to wait till a boring president keeps his hate mongering tied to religion before people stfu about stuff they dont care about lol

  • PigMainClaudettePigMainClaudette Member Posts: 2,503

    I have never said anything homophobic or racist on these forums. I am not religious, and never have been.

    I have had people of all kinds of races and beliefs attack me because of what I say, think and feel.

    I said in regards to Queen that sexual preference never affected their music, lyrics maybe, but that's it.


    As for your last little bit, it's not fighting against ideologies, it's going against those who force me into the issue, like you are. I've already said that I am fine with representation done right. Borderlands does it perfectly, Overwatch does it pretty poorly, partly due to the community.


    I am also Australian and have ZERO CARES about what happens in America, especially who the president is or what stupid ideas they spout.


    The world is more nuianced than you seem to accept.

    Stop trying to drag me into this conversation. Again. I have said my piece, explained how it shouldn't be explored since it has no value to the story and you are twisting my words into hatespeech.

  • drimmalordrimmalor Member, Mod Posts: 859

    Please remember to keep the discussion civil. Comments should contribute to the discussion and not be directed at other users.

  • Tingly4TrapperTingly4Trapper Member Posts: 53

    That depends... do you WANT him to be gay? ;)

  • VoodooChildVoodooChild Member Posts: 319

    I said lady im sorry I dont even know, I just saw the cat and cats have a feminine energy about them. Or maybe that's a female cat and I just subconsciously noticed

  • VoodooChildVoodooChild Member Posts: 319

    I want credit for any David X Adam fan fic and ill be DAMNED if my [BAD WORD] a bottom

  • OicimauOicimau Member Posts: 740

    BHVR could create a char that is openly gay or lesbian. So these chars can use their "gay radars" to answer the OP.


    :)


    The rest is just speculation.

  • VoodooChildVoodooChild Member Posts: 319

    Well I think most of the information is useless in DBD, the personal tomes dont move along the story. Claudette remains unchanged, but I enjoyed hearing her backstory.

    And man im talking about the topic and replying to what you say to me. If you dont want to be in this conversation stop replying, if this topic makes you upset maybe you shouldn't come on posts like this. Im pretty sure its not against the rules to literally reply to what you say, if you dont want to be in the conversation why do you keep talking about the topic to me? Nah man youre just trying to silence others opinions because you dont like them lol, David is polygons man it aint nothing to be mad about.

  • LadyGodiva2LadyGodiva2 Member Posts: 12

    "at the very least" bruh, let's not heap on the bi erasure as well as all the cishets being upset that us gays exist lmao

    nothin' straight (or "at the very least") about being bi!

    And plenty of Gays have had a het relationship - especially when it was frowned upon/illegal to be gay

This discussion has been closed.