Home Dead by Daylight Forums Polls

Changing my main after 2 years

HR_HeliosHR_Helios Member Posts: 178

For those of you that haven't seen me here, I'm a huntress main with about 3.8k hours as I'm typing this. I've played huntress pretty much exclusively for about 2k of those hours. And now I'm deciding to put my baby to rest and perfect a new killer. I've played all killers and can win with all of them but I'm leaving it up to you guys. Who will be my next main?

Comments

  • SOMENINJANAMESOMENINJANAME Member Posts: 294

    Go full CHAD...Clown.

  • QwQwQwQw Member Posts: 4,396

    It's hard for someone to tell you to main a killer out of random. I main Legion and find them fun, but who's to say you will? You really just gotta find who works for you.

  • Betrayed_TalionBetrayed_Talion Member Posts: 15

    I agree with @QwQw, pick up Legion.

  • EvanSnowWolfEvanSnowWolf Member Posts: 1,583

    The opposite of Huntress would be Demogorgon.


    The four other Demo mains will welcome you!

  • TheGannManTheGannMan Member Posts: 8,729

    Go for spirit. Her stun noise and moaning is so cute. That alone should be enough to play her imo.

  • DawnMadDawnMad Member Posts: 1,030

    Since you are a Huntress main you will probably get frustrated a lot with lower tier killers. I recommend Spirit, Hag, Nurse or Blight since they all have a special playstyle like Huntress does and they all are pretty high tier... maybe except Bliit. Bliit is the most fun though imo.

  • RattmanRattman Member Posts: 1,194

    Huntress is often compared with Deathslinger. My guess he'll be the one who you can learn quick.

  • BlazelskiBlazelski Member Posts: 307

    Deathslinger for the range and challenge, or Blight for the challenge or high skill ceiling. We need more people showing off the potential power of the Blight in red ranks.

  • HR_HeliosHR_Helios Member Posts: 178

    Thanks for all the responses. I find blight clunky and tho I do well with him and he is fun I'm not really interested to maining him. I have a hatred for deathslinger as I find him too easy. I've played him a lot too because I enjoy ranged killers and I win chases extremely fast. Less than 10 seconds in some cases. Of course they could just be bad which is true. But I also find him unfun/boring to play against as survivor so that's a no there. Legion is an idea as I always thought he had a lot of potential to be strong. Demo is also an idea. I'll give is some more thought. I might wait for the demo rework to come through first. I think I'm gonna play legion. Huntress is still my baby but mastering sonic the hedgehog should be fun.

  • REL1_CREL1_C Member Posts: 619

    If you like to play huntress then why not play deathslinger, deathslinger has a bigger skill cap, he's not as strong but he can hit shots huntress couldn't dream of hitting, oh wait it's huntress of course she can hit impossible shots with her crappy hitbox but seriously, deathslinger is just so satisfying once you get good.

  • WishIcouldmainWishIcouldmain Member Posts: 3,892
    edited January 2021

    Go with Billy. I have tons of fun with him. It's fun being able to go point A-B like no one's business. And you can one shot survivors and put Dead Hard down. Saving huge time and a nasty curve is as pleasing as a dead on huntress hatchet. And Billy is like Huntress in the sense you're gonna be aggressive.

Sign In or Register to comment.